Duyurular
Dernek Gezisi

Çok değerli kardeşlerim,

Hepinizi Allahın selamı ile selamlıyor, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Allahın Rahmeti, Bereketi, Mağfireti, İhsanı hepimizin üzerine olsun. Daha evvelde duyurusunu yapmış olduğumuz gezimiz hakkında sizleri bilgilendirmek istiyorum. Değerli kardeşlerim, her yıl olduğu gibi bu yıl da gezi programımızı Hacı Babamızın önderliğinde gerçekleştirdik. 11.10.2014 tarihinde büyük bir heyecanla başlayan yolculuğumuz, 16.10.2014 tarihinde sonlandırdık.

11.10.2014 günü sabah saat 06.00 da Trabzon moloz mevkiinden hareket ettik. Yolculuğumuz Tekbirlerle başladı. Hedefimiz Ankara.

Ankara’ya kadar sabah mihrabiyesi, günlük dersimiz, sohbet ve ilahilerle geçti. Ankara’ya vardığımızda saat 21.30 gibi idi. Ankara cemaati Allah razı olsun bizleri büyük bir kalabalıkla bekledi. Yemek ikramından sonra, sohbet yapıldı çok feyzli bir sohbet oldu. Daha sonra istirahata çekildik. Sabah saat 07.00 de Nevşehir’e hareket ettik. Nevşehir yolu üzerinde Tuz gölünü ziyaret ettik. Kardeşlerimiz Tuz gölü üzerinde yürüdü. Burada Hacı Babamız bizlere sohbette bulundu (Aynel Yakın, İlmen yakın, Hakken yakın hakkında bilgilendirdi. Videolar bölümünden izleyebilirsiniz.) Tekrar Nevşehir’e hareket ettik. Nevşehir’e vardığımızda, bizi orada rehberimiz Muzaffer Bey karşıladı. Bize Nevşehir’de, Avanos, Güvercinlik Vadisi, Kapadokya, Uçhisar, Nevşehir kalesi, bazı tarihi yerler gezildi. Akşam ve Yatsı Namazları şehrin merkezinde otelimize 30 metre mesafede olan çiçekli camide kılındıktan sonra, otele 10 metre mesafedeki Hacı Baba Restoran’a akşam yemeği yendi. Ertesi gün yani 13.10.2014 günü sabah otelin restorantında açık büfe kahvaltısı yapıldı. Daha sonra da Konya’ya hareket edildi. Konya yolculuğu da çok muhabbetli geçti. Dersimiz okunduktan sonra, sohbetler yine Hacı Babamız bizlere sohbette bulundu. Bizlerde cemaatimizi pratik bilgilerden bilgilendirdik. Fıkralar anlatıldı. Konyaya vardığımızda bizleri Konya daki ihvanlarımız karşıladı Mehmet bey ve Salih bey. Allah onlardan razı olsun bizleri gezdirdiler. Konya da, Mevlana Hz.leri, Şemsi Tebrizi Hz.leri, 2nci Kılıçaslan türbesi ve camii, Alaatin tepesi ziyaret edildi. Daha sonra serbest dolaşım yapıldı. Topluca yemek yendi. Akşam ve yatsı namazları kılındıktan sonra, Bursa’ya hareket başladı. Gece yolculuğu da aynı şekilde sohbet ve muhabbetle geçti Otobüste saat 23.00 gibi istirahata çekildik. Sabah namazını bursa da kılmak istiyorduk. Rabbim nasip etti sabah namazını bursa Ulu camiinde kıldık. Doğrusu çok haz aldık. Yusuf bey camide bize bilgilendirmelerde bulundu. Bursa da bizlere Mehmet hoca rehberlik yaptı. Kendisi aslen Oflu ama bursa da imamlık yapıyor. Bursa da Yeşil Camii, 2nci Mehmet türbesi, Tophane, Üftade Hz.leri, Emir Sultan Hz.leri ve daha birçok yer ziyaret edildi. Saat 14.00 gibi uygulama otelinde yerlerimiz ayrılmıştı istirahata çekildik. Otel çok güzel aynı zamanda restorandı da var yemek ve yatak fiyatları da çok uygun. Bursa daki ihvanlarımız otele gelip Hacı Baba’mıza hem hediyelerini sundular hem de sohbette bulundular. Konya da olduğu gibi burada da ders alanlar oldu.Sabah otelimizde açık büfe kahvaltımızı yaptıktan sonra yola koyulduk. Hedefimiz Bolu üzerinden Göynük kasabasında Fatih Sultan Mehmet’in Hocası Akşemsettin Hz.lerini ziyarette bulunmak. Göynüğe vardığımızda, Hiç de ummadığım biz manzara ile karşılaştığımı ifade etmek isterim. Göynük çok güzel otantik bir yer. Mübarek Akşemsettin Hz.leri maneviyatı yansımış belli. Çok katlı binalar yok kasabanın ortasından çok temiz akan bir dere geçiyor. Der ayrı bir hava katmış zaten. Akşemşettin Hz.lerinin türbesi ve camii tüm ihtişamı ile buradayım diyor. Fazla söze ne hacet ziyaretimizi yaptık dualarımızı okuduk. Burada da bir piknik yaptıktan sonra Ankara’ya doğru yola çıktık. Akşam saat 20.00 gibi yine Ankara da cemil beyin misafiri olduk. Atin geç olmasına rağmen yaklaşık 50 kişilik bir grup bizi bekledi. İkramlardan sonra, sohbet yapıldı. Daha sonra istirahata geçtik. Allah razı olsun tüm Ankara cemaati herkesi misafir etmek için seferber oldular. Sabahtan namaz cemaatle kılındı. Yine uzak olmasına rağmen ihvanlar toplandı. Hacı Babam tarafından dersler verildi. Sabahın erken saatleri olmasına rağmen Ankara daki kardeşlerimiz bizleri uğurladılar. Yaşar abimiz ve Ali Rıza beyde bizlere çevre yoluna kadar eskortluk yaptı Allah Kendilerinden razı olsun. Artık Trabzon yolculuğumuz başlamış oldu. Trabzon’a gelirken Çorum üzerinden geldik Çorum’da Ubeyde Hz.leri ve Kerebi Gazi Hz.leri ziyaret edildi, daha sonra Amasya üzerinden Trabzon’a varıldı Trabzon’a vardığımızda saat 01.30 du. Çok Muhabbetli bir gezi oldu. Ama bu geziye damgasını vuran Akşemsettin Hz.leri oldu.

Bu Gezi Derneğimiz tarafından düzenlenmiştir. Gezide Genel Sorumlu Cemal Yıldız

Bilgilendirme ve Tanıtım Yusuf Demirci

Sevk ve İdare Abdurrahman Birinci

Hanımlardan Sorumlu Nalan Sabır Görev almışlardır.

Gezi ile ilgili resim ve videoları wep sitemizden izleyebilirsiniz. (www.enveriyye.com)

Bu kardeşlerimiz görevlerini hassasiyetle yapmışlardır. Kendilerine teşekkür ediyorum. Bir dahaki gezide buluşmak dileği ile Allaha emanet olun.

Cemal Yıldız

Yönetim Kurulu Başkanı

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.